«Παιδιόθεν καί εξ απαλών ονύχων,ού μην αλλά καί πατρόθεν καί από πάππου καί των άλλων προγόνων,την Αλβανίαν εμάθομεν να θεωρούμε επαρχία ελληνικήν...τούς δε Αλβανούς Έλληνας γνησιωτάτους καί ελληνικωτάτους»(Λουκάς Μπέλλος)
«Η διαίρεσις ημών Αλβανών καί Ελλήνων διευκολύνει το κράτος άλλων.Μίαν ημέραν εξυπνήσαντες,θα ίδωμεν αίφνης ότι απωλέσθημεν,νομίσαντες ότι αναγεννώμεθα»(εφημερίς «Νεολόγος» αριθ.φ.617,Κων/πολη 1870)
«Ελλάς άνευ Αλβανίας καί Αλβανία άνευ Ελλάδος ουδέν γενναίον δύνανται να επιτελέσωσιν εν τη Χερσονήσω τού Αίμου»(Νεοκλής Καζάζης)
«...Οί Έλληνες είνε Αλβανοί καί οί Αλβανοί είνε Έλληνες»(Βλάσης Γαβριηλίδης,ιδρυτής καί διευθυντής της εφημερίδος «Ακρόπολις»,1883)
«Όπου υπήρχον Αλβανοί άποικοι,έμειναν καί ζώσι σήμερον άθικτοι,αμόλυντοι,αδελφοί Έλληνες πάντες,υπερήφανοι διά τούτο..»(Αντώνιος Δ.Κεραμόπουλος)
«Ευγνωμοσύνης καθήκον,πολιτισμού υποχρέωσις ήτο,οί νεώτεροι Έλληνες ελευθερωθέντες τού τυρρανικού ζυγού καί ανεξάρτητον έθνος αποτελέσαντες να στρέψωσιν το βλέμμα των περί τα περί εαυτούς ομογενή φύλα καί τον εκπολιτισμόν τούτων,αν όχι την απελευθέρωσιν,μία των κυρίων ενασχολιών των να έχωσιν.Εκείνο δε, πέριξ τού οποίου πάσα μέριμνα Κυβερνητική καί ιδιωτική έπρεπε να περιστραφεί,είναι η Αλβανία,ο ιπποτικός εκείνος τόπος όστις διά των ανδρείων τέκνων του,τα μάλα συνετέλεσεν είς την απελευθέρωσιν τού τμήματος τούτου της Ελλάδος..»(Κων/νος Χ.Βάμβας)
«Επί των οροπεδίων της Αλβανίας απαντώνται πλείστοι νομάδες καί ποιμένες λαοί,παρ' οίς ανευρίσκονται Ομηρικά έθη καί ήθη καί έθιμα.Εν τη Αλβανία πολλαί σκηναί της Ιλιάδος καί της Οδυσσείας αλλά καί της Αινειάδος διαδραματίζονται πολλά ολίγον αυταίς παραλάσσουσαι»(ελληνική εφημερίς της Ρουμανίας «Δεκέβαλος» 1874,αρ.2 καί 7)

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

ΠοντοΛαζοί

Όταν η σιγουριά της προπαγάνδας, η οποία έχει εισχωρήσει μέχρι μυελού οστέων, σε κάνει να μην καταδέχεσαι καν να προσέξεις τι είναι αυτό πού ανεβάζεις ή καί το πιθανότερο συνειδητά να στηρίζεσαι στην πνευματική τύφλωση πού επικρατεί. 

Οδηγίες λοιπόν προς ...ναυτιλομένους: 

1) Προσέξτε τι γράφει στη φωτογραφία.
2) Προσέξτε το νόημα της ανάρτησης αυτής της φωτογραφίας. 
3) Προσέξτε το πως αφήνει να εννοηθεί πως επρόκειτο γιά «Ποντίους». 
4) Προσέξτε με τι επιτηδειότητα αποφεύγει να γράψει την λέξη «Πόντιοι». 
5) Προσέξτε το ποιός ανάρτησε την φωτογραφία. Οί άνθρωποι λέμε πως κάνουν ιστορία,όχι αστεία. 
Γιά την ιστορία πάντως,οί Λαζοί αποτελούσαν πιστά καί αποτελεσματικά στρατεύματα των Οθωμανών Τούρκων. 
Προφανώς,ένα κομμάτι τους πού ήταν φυσικά καί ορθόδοξοι τούς μάθαμε αργότερα ως «Έλληνες» καί «Πόντιους». 
Λέμε τώρα,υποθέσεις κάνουμε.



Γιατί δίπλα στούς παραπλανητικούς όρους τού «τουρκαλβανού» καί «τουρκοκρητικού» δεν συναντάται ΠΟΥΘΕΝΑ καί ο όρος «ΤουρκοΠόντιος»; Όπου Πόντιος δηλαδή κάτοικος τού Πόντου σημαίνει «έλληνας» καί μάλιστα χριστιανός;
                                                


Τουρκία
                                               


Είναι από εκείνες τις φωτογραφίες πού έχουν γεμίσει τις ποντιακές σελίδες διαφημίζοντας το υποτιθέμενο αντάρτικο τού Πόντου,φροντίζοντας βέβαια να εξαφανιστούν οι λεζάντες από κάθε φωτό. 


Τουρκία
           
Γιατί ο παραπλανητικός εθνολογικός όρος «τουρκαλβανός» καί «τουρκαρβανίτης» καί όχι «ΤουρκοΠόντιος» στις ποντιακές ιστοσελίδες;


Τουρκοπόντιοι στις USA (Wall Street)
                                                
Με τέτοια προπαγάνδα πού πέφτει στο ελάντα καί με τέτοια δραστηριοποίηση πού δείχνουν οί «Πόντιοι»,γιατί δεν καταγγέλλουν τέτοιου είδους εμφανίσεις; Γιατί δεν καταγγέλλουν την οικειοποίηση των ποντιακών παραδόσεων από τούς Τούρκους; Τέτοιες φολκλορικές εμφανίσεις της Τουρκίας θα τις δείτε σε ΟΛΑ τα διεθνή φεστιβάλ σε ΟΛΕΣ τις χώρες φίλες καί φίλοι. Τι κάνουν καί τι έχουν κάνει τα ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ ποντιακά σωματεία στην Ελλάδα καί στο εξωτερικό; Ποιές οί επίσημες αντιδράσεις τους; Άραγε ΤΟΛΜΟΥΝ να αντιδράσουν;

Τουρκία
                                                




 Γιατί δίπλα στούς παραπλανητικούς όρους τού «τουρκαλβανού» καί «τουρκοκρητικού» 
δεν συναντάται ΠΟΥΘΕΝΑ καί ο όρος «ΤουρκοΠόντιος»; 
Όπου Πόντιος δηλαδή κάτοικος τού Πόντου σημαίνει «έλληνας» καί μάλιστα χριστιανός;

Η «ποντιακή»(βλέπε λαζική) ενδυμασία στην προεδρική φρουρά πως δικαιολογεί την παρουσία της; 
Ποιά η εθνική προσφορά των «Ποντίων» στην δημιουργία της Νέας Ελλάδας; 
Ποιοί είναι τέλος πάντων οί αγώνες τους ώστε να δικαιολογούν την ύπαρξή της στην προεδρική φρουρά ως εθνική ενδυμασία δίπλα στην τιμημένη φουστανέλα καί κρητική βράκα; 
Γιατί διαρκώς κάποιοι καί ποιοί είναι αυτοί πού αλλοιώνουν καί διαστρεβλώνουν την Εθνική μας Ιστορία;















  Ο μεγάλος Λαζός κουρ(α)δολόγος προτείνει ώστε η Ελλάδα να καλοπιάσει την «μπαμπέσικη»! Αλβανία υποκρινόμενη πως επιζητά φιλία γιά να μην την καλοπιάσει ο Τούρκος. 
Να διπλαρώσει με λίγα λόγια τούς Αλβανούς της Αλβανίας,τούς Αλβανούς τού Κοσσυφοπεδίου καί των Σκοπίων «χωρίς φυσικά» να αναγνωρίσει τούς Κοσσοβάρους. 
Ό,τι καλάβατε εσείς,πείτε μου καί εμένα. 
Ο γνωστός αναλυτής δεν μας λέει πως θα διπλαρώσει η Ελλάδα την Αλβανία,προφανώς μοιράζοντας στούς Αλβανούς τόνους τζατζίκι με παστουρμά. 
Την στιγμή μάλιστα πού όπου βρεθεί καί σταθεί ο εν λόγω κύριος μιλά γιά την...ελληνική βόρειαΉπειρο πού φτάνει λίγο πριν τα Τίρανα. 
Μιλάμε γιά εθνικές πολιτικές τού κουρ(α)δολόγου γνωστές καί επιτυχημένες όχι αστεία. 
Μαθήματα από την μαμά Ανατολή προς το Ρωμαίϊκο γιά την «μπαμπέσικη»! Αλβανία. 
Γιά να μην ...χάσουμε πατρίδες! 
Εδώ είναι πού λένε γιά τον αν πρέπει να κλάψει κανείς ή να γελάσει.










Ευτυχώς πού οί φίλοι μας οί Πόντιοι πού ασχολούνται τόσο συχνά καί σοβαρά καί μαθαίνουμε γιά τούς προγόνους μας. Τέτοια έρευνα πιά καί ενδιαφέρον από τούς Πόντιους γιά το ποιοί είναι οί Αρβανίτες. 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ 😍💖 

Να τιμήσουμε όλοι μαζί φίλες καί φίλοι τον αγωνιστή Πόντιο κύριο Θεοφάνη Μαλκίδη γιά την ιστορία των Αρβανιτών πού μελέτησε καί έγραψε ώστε επιτέλους καί εμείς να ενημερωθούμε. 
Αυτός ο κύριος ο οποίος τρέχει παντού να αναγνωριστεί το δράμα των προγόνων του,να διαδώσει παντού τον πόνο τού λαού του,πού τρέχει παντού στον κόσμο γιά να μάθει τις κακουχίες καί τις εκτελέσεις του λαού του,να αντιληφθούν όλοι οί λαοί της γης τον ξεριζωμό καί τον κατατρεγμό των😰 προσφύγων τού Πόντου,να νοιώσουν τα δάκρυα καί την κάθε στάλα αίμα πού χύθηκε,να αντιληφθούν οί λαοί τού κόσμου την καταφρόνια όλη,την αδικία πού υπέστη ο λαός αυτός,τα μαρτύρια πού τράβηξε,την απανθρωπιά των ελλαδιτών πού δεν έδιναν ούτε ένα ποτήρι νερό στον βασανισμένο λαό τού Πόντου,τα βάσανα πού πέρασαν στην Ελλάδα,την πείνα καί τις κακουχίες,την φτώχεια καί τούς νεκρούς πού άφησαν στον Πόντο,τα παραπήγματα,την δολοφονική 🤧 αδιαφορία τού ελληνικού κράτους,τις πίκρες καί τα φαρμάκια πού πέρασαν καί κατάπιαν από τούς εκμεταλλευτές ελλαδίτες,το ότι δεν είχαν σταγόνα λάδι να βάλουν στο τιγάνι,πού δεν είχαν πετρέλαιο καί ξύλα να ζεσταθούν,τις προσβολές πού δέχτηκε το πετσί τους καί η ψυχή τους από τούς παλιόβλαχους,πού δεν άκουσαν έναν καλό λόγο από κανέναν,πού οί παλιοελλαδίτες τούς ανάγκασαν να αφήσουν τις περιουσίες τους καί τα σπίτια τους,την μαύρη αδικία πού δέχτηκαν όλου τού κόσμου.😪 
Ο κύριος λοιπόν αυτός μελέτησε φίλες φίλοι,καταφέρνοντας να ξεπεράσει τα βασανά του καί την αδικία τού κόσμου όλου,τούς ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ καί μάλιστα έγραψε καί βιβλίο να μας πεί από πού ήρθαμε,λέει,καί το ποιοί είμαστε! 
Τέτοια συγκίνηση λέμε φίλες καί φίλοι ξεπερνά όλη την αδικία καί την καταφρόνια μαζί ολόκληρου τού αδικημένου Πόντου. ΟΡΣΕ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΦΟΥΚΑΡΑ ! 🖐️
Τι ειρωνία,άραγε ο ...ερευνητής αυτός «Πόντιος» άκουσε ποτέ πως οί Αρβανίτες τού Έβρου λέγονται ΣΚΙΠΕΤΑΡΟΙ;
Ή γιά χάρη τού...έθνους το προσπέρασε καί αυτό;

 Όχι άλλη αδικία! Δικαίωση στη προσφυγιά καί στα βάσανά της! 
Όλα τα κράτη της γης να αναγνωρίσουν το δράμα καί τον κατατρεγμό των Ποντίων! 
Αναγνώριση των σφαγιασθέντων Ποντίων! 
Αναγνώριση της Ηρωϊκής Ποντιακής Γενοκτονίας! Αναγνώριση τού πόνου καί της απελπισίας! 
Φτάνει πιά η καταφρόνια καί η αδικία! 
Ζήτω η Ηρωϊκή Προσφυγιά! ✌️








Έλληνο-Λαζικό Ποντικό Κράτος !
Tι δεν καταλαβαίνετε φίλοι καί οχτροί; Λαζοί καί «Έλληνες» τού Πόντου ήθελαν ΠοντοΛαζικόν κράτος ! 
Καί τα εισαγωγικά τυχαία δεν μπαίνουν στον εθνολογικό όρο τού «Έλληνα» φίλες καί φίλοι. 
Γιατί «Έλληνες» θεωρούνται οί μορφωμένοι ελληνόφωνοι της εποχής πού προσπαθούσαν μετά μανίας να μετουσιώσουν σε Έλληνες όλο το σύμπαν μιάς καί η αρχαιοελληνική κληρονομιά προσέδιδε δόξα λαμπρή αφού υποτίθεται πως καί σε εδάφη των ιωνικών αποικιών κατοικούσαν καί επομένως τι το πιό λογικό να ήταν καί οί απόγονοι εκείνων. 
Γιατί καί η ανώτερη τάξη των Λαζών την ελληνική γλώσσα σπούδαζε καί αυτήν ομιλούσε,με την μόνη διαφορά πως οί Λαζοί πού παρέμεναν Λαζοί επέμεναν στον εθνολογικό αυτοπροσδιορισμό της λαζικής καταγωγής τους.

Ο...«ελληνικός» Πόντος




















Κυρίαρχο όνομα στον Πόντο είναι αυτό των Λαζών.
Η πόλη Αθήνα πού ΔΕΝ είναι ελληνική.


Τραπεζούς,η πόλη των Ούζων!
Οί λαοί τού Πόντου


Ελληνική,μία διεθνής γλώσσα!
Να τι μας λέει ο ένας από τούς δύο βασικούς πυλώνες της θεμελίωσης της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας,Παύλος Καρολίδης. 
Η ελληνική γλώσσα στο «Ρωμαϊκό κράτος» δηλαδή στο γνωστό μετέπειτα «Βυζαντινό» ήταν η γλώσσα των μορφωμένων ΟΛΩΝ των εθνών της αυτοκρατορίας γιά την μεταξύ τους «πνευματική επικοινωνία». 
Στην ελληνική γλώσσα εγράφησαν όλα τα ιερά κείμενα τού Χριστιανισμού καί όπως αντιλαμβάνεται κανείς έτσι εξηγείται καί η μανία της εκκλησίας στην ελληνική γλώσσα καί όχι σε κάποια δήθεν ελληνοφροσύνη καί υποτιθέμενο πατριωτισμό καί πού άλλωστε το ιερατείο ούτε ποτέ διέθετε καί ούτε επρόκειτο ποτέ στο μέλλον να διαθέτει. 
Καί νά το νεοελληνικό έθνος !

Την πόλη Κοτύωρα οί φίλοι μας οί «Πόντιοι» μας τα περιγράφουν ως μία γνήσια ποντιακή πόλη,πού αποτελούσαν συνέχεια υποτίθεται των αρχαίων Ελλήνων πού είχαν εποικίσει τον Εύξεινο Πόντο σε παλαιότερες ακόμη εποχές. 
Ο γνωστός αρχαίος Έλληνας συγγραφέας Ξενοφών στο έργο του «Κύρου Ανάβασις» μας δίνει διαφωτιστικές καί ξεκάθαρες πληροφορίες γιά την πόλη των Κοτυώρων αλλά μας λέει επίσης καί γιά τον περίφημο Πυρρίχιο χορό ή Πυρρίχη πού σημειωτέον οί «Πόντιοι» διαφημίζουν ΨΕΥΔΩΣ ως δήθεν απόδειξη των μαρτυριών από τον ίδιο τον Ξενοφώντα γιά να μας πείσουν το πως τελικά οί ίδιοι διέσωσαν τον πολεμικό χορό των αρχαίων Ελλήνων,αφού μάλιστα οί ίδιοι είναι άμεσοι απόγονοι αυτών! Μπαίνοντας λοιπόν στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διαβάζουμε κείμενα από το έργο τού Ξενοφώντα καί πού μας περιγράφει όταν οί Έλληνες μισθοφόροι έφτασαν στην πόλη των Κοτυώρων καί αναγκάστηκαν να συννενοηθούν με διερμηνέα! μεταφράζοντας στην ελληνική από την περσική γλώσσα πού μιλούσαν οί κάτοικοι της πόλης! μιάς καί τούς ονομάζει Παφλαγόνες καί φυσικά ότι ΔΕΝ είναι Έλληνες. 
Η πόλη των Κοτυώρων ανήκε στην ευρύτερη περιοχή της Παφλαγονίας καί γιά τούς Παφλαγόνες οί Έλληνες έτρεφαν απέχθεια καθώς τούς αποκαλούσαν αργυρώνητους δούλους καί φαφλατάδες. 
Τέλος πάντων οί Παφλαγόνες προσκάλεσαν τούς Έλληνες γιά συμπόσιο,κοινώς γιά φαγοπότι καί τραγούδια. 
Εκεί οί Παφλαγόνες έμειναν κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό βλέποντας την Πυρρίχη καί τούς άλλους πολεμικούς χορούς των Ελλήνων ρωτώντας ακόμη τούς Έλληνες αν πολεμούσαν καί γυναίκες. 
Οί Έλληνες τούς απαντούν πως οί γυναίκες τους είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης καί τότε μία χορεύτρια πού ακολουθούσε στην εκστρατεία τούς Έλληνες μισθοφόρους άρχισε να χορεύει ένοπλο πολεμικό χορό! 
Διαβάστε λοιπόν το πρωτότυπο καί την μετάφραση καί βγάλτε τα συμπεράσματά σας φίλοι καί οχτροί.
Γιά μεγαλύτερη κατανόηση πατείστε δεξιά καί αριστερά της σελίδας γιά προηγούμενη καί επόμενη.





O...oμογενής Γεωργιανός αθλητής πού έγινε «έλληνας» καί προσφάτως «τούρκος». Άλλαξε το γεωργιανό του επώνυμο σε ελληνικό καί τελευταία σε τουρκικό. Τα γνωστά ποντιακά «πλυντήρια» ελληνοποιήσεων διαμαρτύρονται.

 Οί εννέα στούς δέκα περιηγητές,ιστορικούς καί συγγραφείς οί οποίοι επισκέφτηκαν την Ελλάδα καί την Αλβανία ταυτίζουν τούς Αλβανούς με τούς αρχαίους κατοίκους των περιοχών αυτών. 
Ακόμη καί εκείνοι πού δεν επισκέφτηκαν τούς τόπους αυτούς,μελετώντας όμως την ιστορία καί τα ιστορικά στοιχεία από την αρχαία καί μεσαιωνική γραμματεία,ταυτίζουν τούς Αλβανούς με τούς αρχαίους Έλληνες,τούς προγόνους όλων αυτών Πελασγούς καί μας περιγράφουν στα έργα τους τις συγκρίσεις των εθίμων καί των παραδόσεων των αρχαίων αυτών λαών με τούς Αλβανούς ή Αρβανίτες.
 Δεν μας λένε ούτε γιά Βλάχους ούτε γιά ανύπαρκτους Πόντιους ούτε καί στην ουσία γιά κάποιον άλλον λαό. 
Το επίκεντρο τού ενδιαφέροντός τους όλων αυτών των ιστορικών ερευνητών καί συγγραφέων πού επισκέφτηκαν καί ασχολήθηκαν με Ελλάδα καί Αλβανία είναι οί Αρβανίτες-Αλβανοί. 
Δυσκολοχώνευτα πράγματα αλλά δεν φταίω εγώ γιά όλα αυτά φίλες καί φίλοι. 
Τώρα,εάν κάποιοι δεν εννοούν να τα δεχτούν όλα αυτά καί εκείνα είναι ένα άλλο θέμα πού αγγίζει κάποιον άλλο τομέα της επιστήμης. 
Bλάμηδες καί Βλάμισσες το κεφάλι ΨΗΛΑ !                                                                                          
                                Η...ελληνική Τραπεζούντα 




Προσπάθειες γιά μαζική εγκατάλειψη τού Πόντου από τούς Πόντιους πριν ακόμη την ανταλλαγή των πληθυσμών ! 
Ο Γιάννης Παπαδόπουλος στο περιοδικό «ΜΝΗΜΩΝ» έκδοσης της Εταιρείας Μελέτης Νέου Ελληνισμού(ηλεκτρονική έκδοση 2012,τόμος 32),γράφει γιά τις προσπάθειες των Ποντίων γιά την μαζική εγκατάλειψη τού Πόντου από τις αρχές προς μέσα ακόμη τού 1800! 
Το κυριολεκτικό όμως άδειασμα τού...επαναστατημένου Πόντου ξεκινά μετά τον ρωσο-οθωμανικό πόλεμο στα 1878 με τις μαζικές μεταναστεύσεις Ποντίων προς τις ρωσικές χώρες. Τότε ακριβώς καί μπροστά στην επικείμενη ολοκληρωτική μετανάστευση καί την πλήρη εγκατάλειψη τού Πόντου από τούς «έλληνορθόδοξους» επεμβαίνει η ελληνική κυβέρνηση καί μέσω τού 'Ελληνα πρόξενου στην Τραπεζούντα αλλά ενεργοποιώντας ταυτόχρονα καί το σύνολο των προξένων στην οθωμανική αυτοκρατορία όπως καί της «μητέρας» εκκλησίας, αρχίζει επαφές με ΟΛΟΥΣ τούς επίσημους εκπροσώπους των Ποντίων γιά ΜΑΖΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ στην Μακεδονία καί στην Θεσσαλία ! 
Ο συγγραφέας αναφέρει πλήθος εγγράφων με αλληλογραφία μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης καί ποντιακών επιτροπών γιά τα γεγονότα της εποχής εκείνης. 
Μας λέει ακόμη ο συγγραφέας πως την μαζική αυτή μετανάστευση την στηρίζει μάλιστα καί η ίδια Μεγάλη Βρετανία μιάς καί θεωρεί πως με την εγκατάσταση αυτή ανακόπτεται η σλαβική κάθοδος από τον Βορρά καί αξίζει να προσθέσουμε εδώ πως ο συγγραφέας γράφει ότι η ελληνική κυβέρνηση είχε σοβαρά ανησυχήσει με την άρνηση ακόμη καί των «έλληνορθόδοξων» καί «αφοσιωμένων στον ελληνισμό» πληθυσμών στην Μακεδονία,όπως χαρακηριστικά γράφει ο συγγραφέας, πού αρνούνταν να ενταχθούν μελλοντικά στο ελληνικό κράτος,παρά μόνον στο βουλγαρικό!( ε ρε γλέντια λέμε). 
Καί απορώ προσωπικά φίλες καί φίλοι με τούς Βρετανούς πού πίστευαν πως οί ρωσόφιλοι Πόντιοι θα διαφύλατταν υποτίθεται την Μακεδονία από τον επικείμενο σλαβικό κίνδυνο. 
Πάντως οί Βρετανοί είχαν εκμυστηρευτεί σχέδιο στον Έλληνα πρόξενο της Θεσσαλονίκης ήδη από το 1869 γιά μαζικό εποικισμό Ιρλανδών! στην Μακεδονία,στο οποίο η ελληνική κυβέρνηση αντιτάχθηκε προτιμώντας «Έλληνες το γένος»(τρομάρα της). 
Τέλος πάντων. 
Οί προσπάθειες ακόμη καί της ελλαδικής εκκλησίας ώστε να ανακοπεί το ποντιακό μεταναστευτικό κύμα προς την Ρωσία δίνοντας ιδιόκτητη γη σε όσους έρθουν προς την Μακεδονία καί την Θεσσαλία απέτυχαν μιάς καί οί Ρώσοι προσέφεραν περισσότερα πλεονεκτήματα στούς Πόντιους. 
Βλέπετε,οί πατριώτες «έλληνες» Πόντιοι είχαν βάλει γιά τα καλά στο ζύγι το προσωπικό τους όφελος έναντι τού υποτιθέμενου εθνισμού τους. 
Τα συμπεράσματα πού βγαίνουν από όλα αυτά φίλες καί φίλοι ποιά είναι; 
Γιά ποιά τέλος πάντων επανάσταση καί αντίσταση των Ποντίων μας λένε όταν οί ίδιοι χριστιανοί Πόντιοι προσπαθούσαν να την κάνουν ΜΑΖΙΚΑ από τον τόπο τους πριν ακόμη από τις διώξεις των οθωμανών Τούρκων; 
Ποιός τόπος καί ποιά γή τελικά τούς δένει όταν με τέτοια ευκολία καί μάλιστα ΑΜΑΧΗΤΙ εγκαταλείπουν την γη πού γεννήθηκαν καί πού μας έχουν ταλανιάσει σήμερα στο κλάμα γιά τις «χαμένες πατρίδες»; 
Όταν ούτε ακόμη καί η υποτιθέμενη μητρική γη ως Έλληνες δεν τούς συγκινεί καί τρέχουν μαζικά στούς Ρώσους παίρνοντας υπηκοότητες καί προνόμια; 
Τι να πρωτοπείς.
Καί μένουμε εμείς οί υπόλοιποι πού ΔΕΝ είμαστε Πόντιοι καί ευλογημένοι όσο εκείνοι,να έχουμε φλομώσει τίγκα στο παραμύθι καί στο κλάμα γιά τις ποντιακές επαναστάσεις καί αντιστάσεις,μένοντας να κοιτάμε αγαθοβιόλικα θαυμάζοντας τα ανύπαρκτα έπη καί τούς ανύπαρκτους αγώνες.


Οί πρόγονοί μας δεν μάτωσαν στα βουνά με το σπαθί στο χέρι γιά να μετατραπεί η πατρίδα μας σε ποντιακό κράτος καί μικρασιάτικο. Οί πρόγονοί μας φουστανελάδες πολέμησαν γιά ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ καί όχι γιά τουρκορώσικο κράτος !

Κάπου στο πρώην ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΟ Μενίδι...

Με νωπό ακόμα το αίμα τού πιλότου,με τούς δύο κρατούμενους στρατιωτικούς,με την απώλεια στην ουσία εθνικής κυριαρχίας,με μιά κατάσταση πού αν μη τι άλλο παραπέμπει σε ακήρυχτο πόλεμο,ο «έλληνας» Ιβάν επισκέπτεται τον υπουργό εξωτερικών της Τουρκίας.
Με πρόσχημα τον Πόντο,μας λέει πως πάνω από όλα είναι η ορθοδοξία στηριζόμενη πάντα στις πλάτες τού εκάστοτε μέντορα ρωσοπατέρα.
Ορθοδοξία λοιπόν με κάθε τίμημα καί ένδοξες στιγμές τουρκοβυζαντινισμού.
Το πονηρό της όλης αυτής επίσκεψης στηρίζεται στο σκεπτικό τού τι μπορεί να πράξει η ρωσική διπλωματία στα πλαίσια της ρωσο-τουρκικής συνεργασίας.
Ο Ρώσος πάτρωνας στηρίχτηκε εκεί ακριβώς πού επί αιώνες παίζει,πάνω στη τσόχα της ορθοδοξίας,καλύπτοντας γιά μία ακόμη φορά τα δικά του γεωπολιτικά παιχνίδια.
Παραβλέποντας μέσα στη σιγουριά του αυτή την ακατάλληλη στιγμή πού επέλεξε να διαφημίσει την χριστοτητά του καί το πόσο τελικά γράφει στα παλιά του τα παπούτσια το εθνικό αίσθημα τού ελληνικού λαού.
Ενός λαού,πού ενώ μετρά την μία εθνική ήττα μετά την άλλη,πού ενώ μετρά κρατούμενα στρατιωτικά του στελέχη καί ενώ μετρά τούς νεκρούς του,κάποιοι ως δήθεν εκπρόσωποί του θερμοπαρακαλούν τον Τούρκο να τούς επιτρέψει να ψάλλουν ορθόδοξα τροπάρια.
Γιά το καλό τού ...ελληνικού λαού πάντα... 

Χωρίς την Αλβανία καί χωρίς την Αλβανική Φάρα κακομοίρη ρΟμιέ την Ελλάδα ούτε κατ'όνομα δεν θα την γνώριζες ! 
Καμώνεσαι σήμερα εκ τού ασφαλούς τον ψευτοελληναρά καί κοκορεύεσαι γιά τη ρΟμανία σου καί τις λάγνες ανατολές σου,αλλά εάν δεν ήταν οί Αρβανίτες σημιτορΟμιέ θα ήσουν ακόμη καρπαζοεισπράκτορας των Οθωμανών αφεντάδων σου καί των σημιτοπαπάδων νονών σου. 
Δυσκολοχώνευτα να ακούγονται σήμερα τέτοια πράγματα αλλά θα έρθει η στιγμή τού γενικού σου ξεβρακώματος ρΟμιέ χαλβατζή,γιατί όσο καί να αργήσει αυτή η στιγμή θα έρθει. 
Καί τότε θα μετρηθούμε ΟΛΟΙ να δούμε το ποιοί είναι οί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ δημιουργοί της Ελλάδας καί ποιοί είναι εκείνοι πού έχουν μάθει να την αρμέγουν παριστάνοντας τούς καμπόσους.

                                                     


Ποντογραικυλία ορθοδόξων ανατολιτών καί πασών των ρωσιών. Ο αγώνας γιά την μετατροπή της Ελλάδας σε τμήμα της ρωσικής ομοσπονδίας συνεχίζεται σύντροφοι καταναλωτές από τον πατριώτη ποντοκουρδίδη, υπάλληλο τού γνωστού πετρελαιά.

Όνομα καί πράγμα... 
Από τούς Ούζους - Ούνους - Ογούζους Τούρκους στον... ηρωϊκό καί τιμημένο(ελληνικό!) Πόντο με κατάληξη(πού αλλού;) στον αρχικουβά της σύγχρονης ποντο-γραικο-ρωμανίας.

Η Ρωσία αγαπά τον ΠΑΟΚ. Η Ρωσία αγαπά την Θεσσαλονίκη. 
Η Ρωσία αγαπά την Χαλκιδική. 
Η Ρωσία αγαπά την Μακεδονία στο σύνολό της. 
Η Ρωσία αγαπά ΚΑΙ την Θράκη. 
Καί γιά όλα αυτά ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ τα Σκόπια με το όνομα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» με σκοπό κάποτε στο μέλλον να ενωθεί η Μακεδονία των Σλάβων με την Ελληνική Μακεδονία καί έτσι να δημιουργηθεί μία μεγάλη καί δυνατή Ελλάδα με πρωτεύουσα φυσικά την έλληνο-ποντιακή Μόσχα. 
Γιά όλα αυτά η Ρωσία διατηρεί Προξενείο στη Θεσσαλονίκη,χρηματοδοτεί το ίδρυμα σλαβικών γλωσσών πού εδρεύει στη Θεσσαλονίκη,προάγει το ίδρυμα ποντιακών ερευνών καί χρηματοδοτεί το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο καί πλήθος άλλων ιδρυμάτων καί εκδηλώσεων με σκοπό την σύσφιξη των έλληνο-ρωσο-ποντιακών σχέσεων. 
Στα πλαίσια αυτά, μέλη της ρωσικής κυβέρνησης επισκέπτονται συχνότατα το Άγιο Όρος μοιράζοντας χρηματικές δωρεές στα μοναστήρια διότι είναι βαθύτατα θρησκευόμενοι καί κάθε μέρα προσεύχονται στην Παναγιά την Σουμελά να προστατεύει την ορθοδοξία καί τον Πούτιν τον ανοιχτομάτη. 
Η τελευταία προσφορά της αδελφής Ρωσίας προς την Ελλάδα είναι ο αγώνας της να διατηρήσουν τα Σκόπια το όνομα της Μακεδονίας καί ταυτόχρονα να καταγγείλουν τον ρόλο των Η.Π.Α. στο «Μακεδονικό Κράτος». 
Γιά οποιαδήποτε άλλη ενημέρωση καί τυχόν απορίες η Ρωσική Πρεσβεία καί τα κατά τόπους ρωσικά προξενεία της Ποντορωμανίας ενημερώνουν το χριστεπώνυμο κοινό καθημερινά από τις τρείς το μεσημέρι μέχρι τις τέσσερις τα ξημερώματα με κατανυκτικές ολονυχτίες. 
Μοιράζονται δωρεάν εικονίτσες τού Αγίου Παϊσίου τού Εζνεπίδη καί τού Αγίου Σεραφείμ τού Σαρώφ.







Ο πατριώτης Μακεδονομάχος,Πόντιος καί απευθείας απόγονος τού ηρωϊκού Βουκεφάλα Παναγιώτης Ψωμιάδης,φωτογραφίζεται με τον Τούρκο πρόξενο της Θεσσαλονίκης με φόντο το πορτρέτο τού Κεμάλ Ατατούρκ.
Δεν είχε καν την ευθιξία καί την τόλμη ο πρόσφυγας Μακεδονομάχος να φωτογραφηθεί παραδίπλα ώστε να μην υπάρχει στο πλάνο ο υποτίθεται σφαγέας των προγόνων του Ποντίων καί άλλων ανατολιτών.
Με τα καμώματά τους αυτά οί διάφοροι παρατρεχάμενοι πατριώτες Πρόσφυγες πού συνεχώς καί αδιαλείπτως ωρύονται γιά τα κακοπαθήματά τους,δεν ξέρω αν τελικά πείθουν γιά τον πόνο των ...χαμένων πατρίδων τους.
Καί όπως έχω ξανατονίσει φίλες καί φίλοι,οί πονεμένοι πρόσφυγες πάντα θα έχουν να πούν έναν καλό λόγο γιά τούς ξεπαστρευτές τους,όχι όμως γιά τούς «άκαρδους» καί «ρατσιστές» «βλαχοντόπιους».
                                           

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ

Η Αρβανιτιά στο Μοριά

Η Ερμιονίδα ανά τούς αιώνες

Η Ερμιονίδα ανά τούς αιώνες
http://openarchives.gr/view/412853

Τα αρβανίτικα τραγούδια της Ερμιονίδας

Τα αρβανίτικα τραγούδια της Ερμιονίδας
http://invenio.lib.auth.gr/record/1887

ΜΠΕΣΑ

ΜΠΕΣΑ
Βλέπε τεύχη από το περιοδικό «ΜΠΕΣΑ»

Άρβανον

Άρβανον
Βλέπε τεύχη από το περιοδικό «Άρβανον»

Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας

Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας
Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας Βόρειας-Δυτικής Αττικής(1992)

Arbërës-Arbanas

Μπεκτασήδες

Μπεκτασήδες
Βλέπε γιά Αλήπασα-Ρήγα Φεραίο

Αρβανίτες καί Αλβανοί μετανάστες

Αρβανίτες καί Αλβανοί μετανάστες
«Αρβανίτες καί Αλβανοί Μετανάστες:Διαπραγμάτευση της Συλλογικής Ταυτότητας σε μιά αγροτική κοινότητα τού Νομού Αργολίδας» της Αγγελικής Αθανασοπούλου.

Ήπειρος-Ιλλυρίς

Arnaoutes

Arnauten-Albanesen-Skipetaren-Arbanitai

Ομοσπονδία Ελλάδας καί Αλβανίας

Ομοσπονδία Ελλάδας καί Αλβανίας
Ιωάννης Μπαλάσκας:Ομοσπονδία Ελλάδας-Αλβανίας,σλαυική επιβουλή είς βάρος τού Ελληνισμού

Σούλι καί Σουλιώτες

Η ζωή των Αρβανιτών

Αρβανίτικο Μοιρολόϊ

Οί Αρβανίτες της Αττικής

Η συμβολή των Αρβανιτών

Μήτρος-Τρούκης

Αρβανίτικα θέματα

Arbanasi

Γάμος καί Γαμήλια Σύμβολα

Τhe Highland Lute

Τhe Highland Lute
The Albanian national epic

Αρβανίτες καί Έλληνες

Η Ελληνο-Αλβανική Συμμαχία τού 1821

Η Ελληνο-Αλβανική Συμμαχία τού 1821
Grec et Arnaute Ethnographique des peuples de la Russie 1862 (Pauli Gustav Theodore Hristianovich) , http://skif-tag.livejournal.com/682663.html , http://fotki.yandex.ru/users/humus777/album/284616 , http://old.rgo.ru/2011/01/drugogo-roda-lyudi-arnauty/

«Η εικόνα της Αλβανίας καί των Αλβανών στην Ελλάδα τού 19ου αιώνα» τού Ν.Γκίκα

Η μάχη στη Σελλασία

Η μάχη στη Σελλασία
Funerary mask with helmet Gold funerary mask with bronze 'Illyrian' helmet from the cemetery of Sindos, circa 520 BC, Thessaloniki, Archaeological Museum,http://www.macedonian-heritage.gr/HellenicMacedonia/en/img_B1217a.html

Δελτίον της ιστορικής και εθνολογικής εταιρείας της Ελλάδος| Τόμος 5

Δελτίον της ιστορικής και εθνολογικής εταιρείας της Ελλάδος| Τόμος 5
Κορυτσά,Πελασγοί καί Ιλλυριοί,Γκέγκες καί Δωριείς,Μακεδονία καί Ιλλυρο-Πελασγοί, Πελασγικές Θεότητες κτλπ.

Αλβανοί,αποσπάσματα από «Ιστορία τού Ελληνικού Έθνους»

Έλληνες καί Αλβανοί της Κάτω Ιταλίας

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ-ΑΡΒΑΝΟΝ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ

Αρβανίτες μουσουλμάνοι

Θεσσαλονίκη-Salonika

Албанец. 1829

The Spartan touch:albanian women who help their fighting men

Albanian Guard

Albanian Duel

Albania

Gegëria

Gegëria

Royal Albanian Gendarmerie

Αυλώνας-Vlorë(Λιαπουριά-Labëria)

Albanian wedding rejoicings

Gegëria

An old Albanian warrior(Greece)

Albanians firing at Turks in Istib

Albanians firing at Turks in Istib
Mάλλον θα εννοεί το γνωστό Ιστίμπεη.Albanians firing at Turks in Istib, in the Balkans. Illustration from French newspaper Le Petit Parisien. April 28, 1901

King Zog of Albania

King Zog of Albania
http://www.ebay.com/itm/King-Zog-of-Albania-w-sisters-in-traditional-native-costomes-1938-vintage-photo-/121387128131?pt=Art_Photo_Images&hash=item1c433c9543 , http://ellines-albanoi.blogspot.gr/2012/06/blog-post_9784.html

grecian and albanian costumes

The New King and Queen of Albania

Pogradec

A Prayer for Revenge

Albanians

A Rebel Chief from Albania

A Rebel Chief from Albania
THE SUN(1906)

Albanese mercenaries in a coffeeshop

Albanese mercenaries in a coffeeshop
A painting by Albert Franke

Tomb of Skanderbeg at Alessio(Lezhë)

Alessio-Lezhë (Gegëria)

Albanians at the tomb of Scanderbeg(Lezhë)

Tosks with Ghegs

Tosks with Ghegs
Oldest and Quaintest of Balkan Peoples By M. Edith Durham

Albania

Albania
1939

A Game of Chess(Gegëria)

A Game of Chess(Gegëria)
ALBERT JOSEPH FRANKE (German,1860-1924) , https://www.artrenewal.org/pages/artwork.php?artworkid=38058&size=large , http://www.liveauctioneers.com/item/11365716_attributed-to-albert-joseph-franke-german-1860 , http://www.masterart.com/Albert-Joseph-Franke-1860-1924-Board-Players-PortalDefault.aspx?tabid=53&dealerID=279&objectID=601523

Albanians

Albanians
The photo collection of Paul Siebertz,Albania in 1909

Albanier

Albanier
1815,Fremde Länder und Völker,Wilmsen, Friedrich Philipp.

Albanians-Gegëria

Study of Three Albanian Arnavuts and a Woman in Albanian Costume

En Albanie

Albania,The Love-Letter

Southern Albania

Αλβανία-Aπoλλωνία(1848)

Αλβανία-Aπoλλωνία(1848)
Edward Lear. http://oasis.lib.harvard.edu/oasis/deliver/~hou01475

Greek highland troops

Greece

Greece
Peoples Of All Nations Hammerton, J.A. Published by Educational Book Co., London, 1920 , http://www.abebooks.com/Peoples-Nations-Hammerton-J.A-Educational-Book/954598915/bd

Modern Greek Peasants

Greek funeral at Levadeia (Attica)

Greek funeral at Levadeia (Attica)
1894

Έλληνες ποιμένες-Greek sheperds

Chicago(1949)

Albanians(Australia)